Опис
Місце реалізації проекту
вул. Конституції, 20. Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 ім. Л.І.Бугаєвської
Проблема
            Нова освітня програма передбачає забезпечення всебічного розвитку дитини та її талантів. Реалізація цього завдання неможлива без використання актової зали, у якій проводяться свята, випускні вечори, репетиції різноманітних гуртків, а також заходи літнього пришкільного табору «Дзвіночок» при температурі повітря на вулиці 30-35 градусів за Цельсієм .
Крім того, актова зала - це місце  проведення учнівських конференцій,  міських семінарів, міжнародних форумів та заходів для громадськості міста. Але температурний режим у приміщенні зали площею ~300 кв.м. (у жарку погоду  досягає  30-32◦С), в силу відсутності системи кліматичного контролю, знижує якість проведення заходів, створює дискомфорт для їх учасників та  впливає на самопочуття артистів і глядачів.
        
Мета проекту
Метою проекту є створення комфортних та належних санітарно-гігієнічних умов для забезпечення ефективної роботи учасників освітнього процесу СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім.Л.І.Бугаєвської
Пропоноване рішення
            Встановлення сучасної системи клімат-контролю – фанкойлу (кондиціонер касетного типу), основною функцією якого є регулювання температури повітря.
Cистема дозволяє одночасно вирішити завдання вентиляції, охолодження та рівномірного розподілу охолодженого повітря.
        
Для кого цей проект
Учасники освітнього процесу: 980 учнів та майже 100 педагогів і працівників, батьки школярів, представники громади міста
План заходів з реалізації проекту
            •	Придбання кліматичної техніки
•	Монтаж обладнання
        
Ключові показники оцінки проекту
            Успішна реалізація проекту дозволить:
•	підтримувати належний температурний режим в актовій залі школи у жаркий період;
•	створити здоровий мікроклімат приміщення у спекотні місяці навчального року, а також під час роботи  пришкільного табору; 
•	підвищити якість проведення різноманітних заходів;
•	зберегти здоров’я учасників освітнього процесу.
        
 
                     
            